Σχετικά με τη συντήρηση του οχήματος
App:
Η instacar έχει δημιουργήσει την εφαρμογή instadriver που επιτρέπει στους χρήστες της να επικοινωνήσουν μαζί της για την ορθή συντήρηση, διάγνωση ή επισκευή του οχήματος τους από εκεί, αβίαστα και χωρίς καθυστερήσεις. Μπορείτε να την εγκαταστήσετε στη συσκευή σας πατώντας στα αντίστοιχα εικονίδια παραπάνω.
Service:
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν συστήματα που ενημερώνουν τον οδηγό για τον τακτικό έλεγχο του οχήματος. Πιο συγκεκριμένα, στον πίνακα οργάνων εμφανίζεται προειδοποιητική ένδειξη για το επερχόμενο service, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα χιλιόμετρα ή τις ημέρες που απομένουν έως την απαιτούμενη συντήρηση. Στην περίπτωση που δε διατίθεται σύστημα προειδοποιητικής ένδειξης για το τακτικό service, η γενική συντήρηση του αυτοκινήτου προτείνεται να πραγματοποιείται μια φορά τον χρόνο ή διαφορετικά όταν συμπληρωθούν 15.000 με 20.000 χιλιόμετρα. Αν ο οδηγός παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία, υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού διαγνωστικού ελέγχου του οχήματος, ώστε να επιβεβαιωθεί η ασφάλεια χρήσης του ή να επιλυθεί τυχόν βλάβη.
Σημείωση: Ο προγραμματισμός και η ολοκλήρωση της γενικής συντήρησης του οχήματος πραγματοποιούνται σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία με την εγγύηση του instacar. Το κόστος κάθε ελέγχου και συντήρησης του οχήματος που πραγματοποιείται σε μη συνεργαζόμενο συνεργείο με το instacar επιβαρύνει το μισθωτή και συνιστάται η αποφυγή του.

Ελαστικά:
Αλλαγή ελαστικών πραγματοποιείται ανά 40.000 χιλιόμετρα σε ένα από τα συνεργαζόμενα βουλκανιζατέρ με το instacar.
Σημείωση: Σε περίπτωση βλάβης ενός ή περισσότερων ελαστικών, όπου απαιτείται η επισκευή ή αλλαγή του(ς) γίνεται χρήση της συμβαλλόμενης οδικής βοήθειας για τη μεταφορά του οχήματος στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ από την τοποθεσία του οδηγού. Το κόστος της επισκευής ή της αλλαγής επιβαρύνει το μισθωτή του οχήματος.
Μπαταρία/Κρύσταλλα/Υαλοκαθαριστήρες:
Στην περίπτωση που το όχημα 'μείνει' από μπαταρία ή στην περίπτωση θραύσης κρυστάλλου το instacar αναλαμβάνει την αντικατάστασή τους. Το όχημα μεταφέρεται από τη συμβαλλόμενη οδική βοήθεια με την καθοδήγηση του instacar σ'ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας.
Η συντήρηση ή αλλαγή των υαλοκαθαριστήρων πραγματοποιείται από τον οδηγό, αλλά η οικονομική επιβάρυνση εμπίπτει στο instacar καθώς συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο της συνολικής συντήρησης του οχήματος.
Σημείωση: Υπάρχει ενδεχόμενο η αντικατάσταση της μπαταρίας ή κάποιου σπασμένου κρυστάλλου να διαρκέσει αρκετές ώρες ή και μέρες, λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας των υλικών από τον προμηθευτή ή λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης των συνεργείων πέραν του ωραρίου λειτουργίας τους.
AdBlue:
Το AdBlue χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, τα οποία φέρουν καταλυτικό σύστημα τεχνολογίας SCR, αλλά και σε βαρέα οχήματα όπως φορτηγά και λεωφορεία. Eίναι υγρό διάλυμα που αποτελείται από 32,5% ουρία υψηλής καθαρότητας και 67,5% απιονισμένο νερό και παράγεται συνθετικά από αμμωνία και διοξείδιο του άνθρακα. Είναι ένα μη εύφλεκτο, μη εκρηκτικό και αβλαβές για το περιβάλλον υγρό και μπορεί να μεταφέρεται με ασφάλεια. Εάν χυθεί κατά λάθος πάνω σας ή στο αυτοκίνητό σας, απλά ξεπλύνετε με νερό. Με κύριο «ενεργό» συστατικό την ουρία, το AdBlue μετατρέπει έως και το 85% των βλαβερών για την ατμόσφαιρα οξειδίων του αζώτου (ΝΟx), που προέρχονται από τα καυσαέρια του πετρελαιοκίνητου οχήματος σας, σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς.
Σημείωση: Το κόστος της ουρίας AdBlue επιβαρύνει το μισθωτή, καθώς εντάσσεται στα κόστη του καυσίμου. Στην περίπτωση που το όχημα ζητήσει συμπλήρωμα ουρίας AdBlue στον πίνακα οργάνων, αυτή η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί εντός της εμβέλειας που ορίζει το ίδιο το όχημα. Στην περίπτωση που η ουρία AdBlue εξαντληθεί, ο κινητήρας θα πάψει να λειτουργεί, το όχημα δε θα μπορεί να κινηθεί, και θα πρέπει να γίνει η μεταφορά του, μέσω οδικής βοήθειας, σε εξειδικευμένο και συνεργαζόμενο συνεργείο του instacar.
Είναι σημαντικό η αγορά νέας συμπληρωματικής συσκευασίας AdBlue να γίνεται από κάποιο συμβεβλημένο πρατήριο καυσίμων. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν μόνο προϊόντα με την ετικέτα AdBlue®, ώστε η ποιότητα να είναι επιβεβαιωμένη προς αποφυγή προβλημάτων στον πλωτήρα ουρίας ή καταλύτη, και κατ επέκταση στον κινητήρα, από χρήση νοθευμένης ή ελαττωματικής ουρίας.
Ζημιές/Ατυχήματα/Κλοπές:
- Ατύχημα με άλλον εμπλεκόμενο
- Σε αυτή την περίπτωση, δεν φεύγουμε από το σημείο σε καμία περίπτωση. Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και καλούμε την οδική βοήθεια για να γίνει η καταγραφή του συμβάντος. Σε αντίθετη περίπτωση το ολικό κόστος της επισκευής επιβαρύνει το μισθωτή. Σημειώνουμε την πινακίδα του άλλου οχήματος σε περίπτωση που ο άλλος εμπλεκόμενος αποφασίσει να αποχωρήσει από το σημείο.
- Μόλις φτάσει η οδική βοήθεια, ολοκληρώνουμε την διαδικασία καταγραφής συμβάντος και ζητάμε αντίγραφο της δήλωσης ατυχήματος. Το στέλνετε στο instacar και εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα.
- Όταν εξακριβωθεί η υπαιτιότητα του συμβάντος
- Εάν είμαστε υπαίτιοι, πληρώνουμε μόνο το ποσό της απαλλαγής ανά συμβάν και τα υπόλοιπα καλύπτονται από τη μικτή ασφάλεια.
- Εάν είμαστε αναίτιοι, δεν έχουμε καμία συμμετοχή στο κόστος επισκευής.
- Βρήκαμε το όχημα μας χτυπημένο
- Καλούμε την οδική βοήθεια για να γίνει η καταγραφή του συμβάντος και δηλώνουμε ρητά ότι επιθυμούμε να κάνουμε χρήση της μικτής ασφάλισης μας.
- Πάντα πραγματοποιούμε το ραντεβού με την οδική βοήθεια ακόμα και σε 2ο χρόνο αφού η ζημιά μπορεί να φαίνεται μικρή, αλλά να μην είναι μικρό το κόστος της επισκευής.
- Ενημερώνουμε το Instacar και προγραμματίζουμε ραντεβού εκτίμησης και επισκευής της ζημιάς.
- Και πάλι, πληρώνοντας μόνο το ποσο της απαλλαγής ανά συμβάν, τα υπόλοιπα καλύπτονται από τη μικτή ασφάλεια
- Καλούμε την οδική βοήθεια για να γίνει η καταγραφή του συμβάντος και δηλώνουμε ρητά ότι επιθυμούμε να κάνουμε χρήση της μικτής ασφάλισης μας.
- Βρήκαμε το όχημα μας χτυπημένο από βανδαλισμό
- Σε αυτή την περίπτωση, πάλι επικοινωνούμε με την εκάστοτε Ασφαλιστική Εταιρία για την καταγραφή του συμβάντος δηλώνοντας φθορά του οχήματος από βανδαλισμό και δηλώνοντας ρητά ότι επιθυμούμε να κάνουμε χρήση της μικτής ασφάλισης για τις καλύψεις από βανδαλισμό.
- Επικοινωνούμε με την αστυνομία για την καταγραφή του συμβάντος από μεριά τους.
- Ενημερώνουμε το instacar και προγραμματίζουμε ραντεβού εκτίμησης και επισκευής της ζημιάς.
- Βρήκαμε το όχημα μας χτυπημένο από καιρικά φαινόμενα
- Σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνούμε με την εκάστοτε Ασφαλιστική Εταιρία για την καταγραφή του συμβάντος δηλώνοντας φθορά του οχήματος από καιρικά φαινόμενα και δηλώνοντας ρητά ότι επιθυμούμε να κάνουμε χρήση της μικτής ασφάλισης για τις καλύψεις από αυτά.
- Επικοινωνούμε με την ΕΜΥ, για την απόκτηση βεβαίωσης ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή όπου έγινε η καταγραφή από την ασφαλιστική εταιρία.
- Εφόσον διαπιστωθεί και εξακριβωθεί από τους αρμόδιους φορείς ότι το όχημα ήταν σταθμευμένο σε περιοχή με τα καιρικά φαινόμενα που περιγράφουμε στην δήλωση και επιβεβαιώνεται από την ΕΜΥ, τότε έχουμε 100% κάλυψη κόστους επισκευής.

Φθορές:
- Επιστρέφουμε το instacar μας στην κατάσταση που το παραλάβαμε!
- Οποιαδήποτε φθορά εντοπιστεί κατά την επιστροφή του instacar σας και χρήζει επισκευής, επιδιορθώνεται με χρήση της απαλλαγής για κάθε συμβάν.
- Εάν το κόστος της επισκευής ανά σημείο είναι μικρότερο της απαλλαγής ανά σημείο, τότε η χρέωση διαμορφώνεται ανάλογα.
Οχήματα Εξυπηρέτησης:
To instacar παρέχει οχήματα εξυπηρέτησης στις περιπτώσεις όπου η επισκευή, η συντήρηση ή ο έλεγχος του οχήματος απαιτούν περισσότερες από 2 εργάσιμες ημέρες. Φυσικά, η κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά.
Σημείωση: Τα οχήματα εξυπηρέτησης δεν είναι ίδιας κατηγορίας με το όχημα που αντικαθιστούν και δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής μοντέλου, καθώς είναι για προσωρινή χρήση. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή καθοδήγηση σχετικά με τη συντήρηση του instacar σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected], τηλεφωνικά στο 210 61 07 283 (επιλογή 2), ή μέσω του live chat στην ιστοσελίδα μας www.instacar.gr.
Είμαστε εδώ κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε.
