Instablog.

To Instacar διαφέρει από τις παραδοσιακές εταιρίες leasing αυτοκινήτων προσφέροντας ευελιξία και μοναδικές δυνατότητες για ιδιώτες και επαγγελματίες.

a white car parked in a lot

instacar review : Ford Fiesta St-line 125PS

ansamothrakis

Το πιο γνωστό, ίσως, μοντέλο της Ford ακούει στο όνομα Fiesta. Ανήκει στην κατηγορία Supermini, είναι όμορφο, οικονομικό και αξιόπιστο, ό,τι δηλαδή χρειάζεσαι για αστικές μετακινήσεις. Μπορεί να γίνει καλύτερο; Η ομάδα του instacar σου έχει την απάντηση και λέγεται Ford Fiesta St-line. Α(!), καιιι…το κερασάκι στην τούρτα; Μπορείς να το αποκτήσεις με ευέλικτο leasing από το instacar. Fasten your seatbelts και πάμε να το δούμε αναλυτικότερα. 


 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

 

Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα πλαίσια της κατηγορίας, με μήκος 4,048, πλάτος 1,7 και ύψος 1,49 μέτρα αντίστοιχα. Το αμάξωμα κινεί ένας τρικύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας συνοδευόμενος από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (Ecoboost Hybrid) με απόδοση 125 ίππους. Το ήπιο υβριδικό σύστημα αποτελείται ουσιαστικά από μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG), που κινείται με ιμάντα, η οποία ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα, αλλά και όταν αφήνουμε το γκάζι και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt. Το ήπιο υβριδικό σύνολο λειτουργεί συνδυαστικά με τον κινητήρα είτε για παροχή επιπλέον ροπής, όταν χρειάζεται, είτε για την λειτουργία διάφορων ηλεκτρικών συστημάτων και αποσκοπεί στην οικονομία καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων. 

 

Οι ζάντες, στην έκδοση της δοκιμής, είναι ελαφρού κράματος, 17 ιντσών και επιβεβαιώνουν τον σπορ χαρακτήρα του Fiesta, εξού και η έκδοση St-line. Ανάλογη σχεδίαση έχουν και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ η σφραγίδα μπαίνει με την σπορ ανάρτηση και το χαμηλό αμάξωμα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 292 λίτρα, νούμερο ικανοποιητικό για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.  

 

Εξοπλισμός

 

the inside of a car

 

Εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν. Ο εξοπλισμός του Ford Fiesta St-line είναι υπερπλήρης. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά : Auto Start & Stop, το οποίο μάλιστα, λόγω της ύπαρξης του ήπιου υβριδικού συστήματος, μπορεί να απενεργοποιήσει τον κινητήρα σε ταχύτητες κάτω των 25χλμ/ ώρα για οικονομία. Αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων (Auto High Beam), οι οποίοι είναι full led, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, cruise control, αναγνώριση οδικών πινακίδων (Traffic Sign Recognition) και Drive Modes Normal, Eco και Sport. 

 

Φυσικά, η συνδεσιμότητα δεν θα μπορούσε να λείπει. Μία έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα με λειτουργικό σύστημα Ford Sync 3.2 συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay. Σε γενικές γραμμές, η οθόνη είναι ευκρινής, εύχρηστη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Προσοχή! Καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείς την οθόνη ενώ οδηγείς, γ’ αυτό υπάρχουν και τα χειριστήρια στο τιμόνι, το οποίο μάλιστα είναι flat bottom, δερμάτινο και με κόκκινες ραφές, για να σου υπενθυμίζει ότι βρίσκεσαι στην έκδοση St-line. 


 

Στον δρόμο

 

Push to start! Χαμόγελο! Ναι, δεν ακούγεται όπως το St, αλλά η θέση οδήγησης, το τιμόνι και το καντράν σε προιδεάζουν γι’ αυτό που θα ακολουθήσει. Το αυτοκίνητο στον δρόμο είναι άνετο και ευχάριστο. Ίσως η ανάρτησή του είναι λίγο σφιχτή, αλλά σε αποζημιώνει με την αίσθηση υπό πίεση σε γρήγορους ρυθμούς. Σε αστικό κύκλο, το Fiesta κινείται με άνεση και στυλ, αποδεικνύοντας πως βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Το ήπιο υβρδικό σύστημα συνεργάζεται άψογα με τον βενζινοκινητήρα και έτσι η λειτουργία του Start & Stop δεν είναι σε καμία περίπτωση ενοχλητική. Φυσικά, μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Κινείσαι οικονομικά και άνετα, ενώ παράλληλα βρίσκεσαι σε ένα όμορφο, ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό. Ωστόσο, το Fiesta ξεδιπλώνει το ταλέντο του σε στροφοδιαδρομές. Προβλέψιμο, τιμόνι ακριβές και με σωστή πληροφόρηση, απουσία κλίσεων του αμαξώματος και παιχνιδιάρικο, με το TCS (Traction Control System) να παρεμβαίνει “γλυκά” και όταν πρέπει. Γνήσιο σπορ αυτοκίνητο ντυμένο “υπερήρωας πόλης”. 

 

Σε αυτό το σημείο, να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο είναι εξίσου άνετο και στον αυτοκινητόδρομο. Το 6αρι κιβώτιο φαίνεται πως έχει άψογη κλιμάκωση και επιτρέπει στο Fiesta να ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες (εντός ορίου πάντα). Το cruise control “εκτελεί” το έργο του, ενώ οι προσπεράσεις γίνονται αβίαστα, με την συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος δίνει την απαραίτητη ώθηση, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα. 

 

Το φλέγον ζήτημα για κάθε αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία είναι η κατανάλωση. Βέβαια, για το Fiesta δεν είναι ζήτημα. Η επίσημη μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την  Ford, είναι 4,9 lt/ 100Km, τιμή που δεν απέχει πολύ σε πραγματικές συνθήκες. Φαίνεται πως το σύστημα με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία κάνει την δουλειά του.

 

Βρες το μεγάλο και τρανό supermini της Ford εδώ  και κάντο δικό σου με ευέλικτο leasing από το instacar, χωρίς προκαταβολή, χωρίς δεσμεύσεις και με δωρεάν αλλαγή. Τσέκαρε το blog μας για περισσότερο υλικό. Εμείς πάμε να συνεχίσουμε τις βόλτες μας με το Fiesta. Τα λέμε στα επόμενα! 

Και για εσένα που είσαι οπτικοακουστικός τύπος, δες εδώ το video review του CarBoldie για το Fiesta St-line με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων: 

 

Τελευταίαάρθρα.